lördag, juli 18, 2009

(last part)

Okej ja jaha nu ar det inte langt kvar till hemgang. VILL INTEEEEEEE! Jag vill leva detta liv liite langre, det ar som att jagvetintevad, leva i ett paradis!
Idag var vi pa magic mountain, laskigaste nojesparken jag varit pa i hela mitt liv. Vet inte riktigt varfor jag valde att aka dit men iallafall, jag trotsade min fobi och akte EN GALEN bergodalbana, 9203480392 loopar, svangar, snurrar. Och det basta? Det var KUL! YES! Sa stolt over mig sjalv haha.
Imorgon ska vi till stranden, men forst ska vi fa sova ut pa morgonen och det ska bli sa skont for vi har inte gjort det pa en manad snart, sen i imorgon kvall ska vi ha en bonfire pa stranden med massa manniskor, och ata korv ska vi ocksa gora. BBQ! Isch, tiden gar alldeles for fort. Fast saknar alla grisar hemma sa mycket (speciellt bella som jag inte traffat pa flera ar) sa det ska bli skoj att fa se alla igen.
Im out for today. SEEE YA!

Inga kommentarer: