tisdag, juli 07, 2009

CALIFORNIA

NU antligen tanker jag skriva lite har. Vi har ett vaaaldans segt internet sa jag har inte sa stor lust att forsoka ta mig in har men nu minsann!
Allt ar toppen har hittills, sol varje dag, roliga saker som hander hela tiden. I LOVE IT! Vi har varit i Hollywood, Santa Barbara, eeeh ja, och lite andra stallen heheh. Tiden gar dock sa fort, inte saa langt kvar till hemfarden nu.. Menmen, ska njuta av varje ogonblick! Imorgon ar det Universal Studios som galler (wisteria lane and stuff..) och efter det en slags get together med alla andra studenter som ar har, ett DISCO! WIIE hahaha. Pa onsdag ar det lite skola och sen kanske studiebesok till UCLA. Forresten, imorgon ar det memorial thing for michael jackson i Staples Center, skulle vilja ga men som sagt, Universal heela dagen. Jaaja, var vid hans stjarna i Hollywood iallafall, maaassa blommor och plakat och manniskor. Lite haftigt!
Pa torsdag ar det ocksa lite skola forst men sen aker vi till Zuma beach i Malibu (YES!). Nagra ska surfa men jag vagar inte hehehe sa stannar sakert pa stranden med Anna och Lisa. Sen pa fredag ar det nagot som jag inte minns men pa lordag bar det av till San Fransisco! Ska bli huuur skoj som helst. TREVLIGA TIDER!
Idag var vi da i Santa Barbara och stekte pa stranden, korde inte pa solskydd for jag ligger efter alla vad galler brunheten hehehe (Bella du vet hur illa det ar..) IALLAFALL, det far vara allt for nu. Hors snart igeeeeeeeen forhoppningsvis!

1 kommentar:

casualfab sa...

har ju missat att du har skrivit hääär!!! nu ska jag läsa.