måndag, juli 20, 2009

Buhu

Jaaaaaaaaaa nu ar det alltsa dags att borja packa infor hemresan, vet inte hur allt ska fa plats men det ordnar sig, forhoppningsvis..
BBQn igar var valdigt mysig, blev iskallt sen pa stranden men vi hade en brasa i narheten sa det var luugnt. Forresten sa var vi i OC! Inte pa Newport Beach utan Huntington Beach eller nagot sadant. Maassa surfare, hela staden kallas eller heter Surfcity.
Idag var vi forst i kyrkan pa morgonen, sista gangen (skont hehehe), och sedan shoppade vi det sista, det blev en dyr shoppingdag men ocksa den basta! Nu har jag allt jag vill ha. Wiho. Nu pa kvallen fick vi laga var svenska middag och det blev PANNKAKOR, sa gott. Vara vardparents gillade det ocksa, trevlans.
Vet inte om jag har berattat om dagen imorgon men jag gor det nu anda, vi maste packa allt nu ikvall for imorgon ska det med till skolan. Vi ska fixa nagot sorts farewell party dar pa dagen, eller forbereda ett och sen pa kvallen kommer alla familjer och grejer. Tror vi ska gora en midsommarstang och hoppa runt den haha. Sen kakar vi pizza till middag och sen vid midnatt aker vi ivag och bowlar, klockan tre pa natten kor bussen oss till nagot stalle dar vi ater frukost och sen kl fem pa morgonen aker vi till LAX, sa ingen somn har inte. Landar i Stockholm ett dygn senare nastan. Kommer bli jobbigt. Ska ta legfoto direkt nar jag kommit hem, kommer bli snyggaste nagonsin.
Men ja, usch. Vill inte aka hem. Fast samtidigt vill jag det for jag saknar alla sa mycket och det ar sa mycket kvar att gora den har sommaren (fyllaaremmabodalondonjobbaGAUT) sa ja, jag kommer nog overleva.
Ah maste bara beratta om en grej som hande idag som visar pa hur harliga amerikanerna ar. Jag gick runt lite i Forever 21-butiken och sa ar det en tjej bredvid mig som ba: "Isnt this cute?!" Hon far upprepa den meningen nagra ganger for jag tror att hon pratar med nagon bakom mig men sen sa sager hon "Excuse me, isnt this cuuuuute?!" Och petar pa mig.
Ja, om jag gjorde sa mot en framling i Sverige sa skulle jag val hamna pa psykhemmet eller nat. MEN INTE HAR NEJ!

Inga kommentarer: